Dag 20 Colmenar del Arroyo - El Escourial 34 km

12 juni 2019 - Soest, Nederland

We zijn vandaag op de camping aan gekomenen waar we eigenlijk gisteren hadden willen aankomen. Het is goed geweest dat we gisteren op tijd gestopt zijn. Vandaag hebben we 34 km gefietst. Dat was ons gisteren niet meer gelukt. Bovendien hebben we vannacht in een mooi hotel geslapen. De ligging was fantastisch, de kamer mooi, schoon en met een prachtig uitzicht. En vanochtend stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar. De onverharde route van Paul Benjaminse hebben we gelaten voor wat hij was. Het gevolg was wel dat we over een drukke weg, veel autoverkeer, naar de camping moesten fietsen. In de verte hebben we El Escourial al zien liggen. Morgen gaan we er met de bus naar toe. Een cultuurdag. Google heeft ons vandaag weer prima naar de camping geleid. Het is erg handig. Naar de weg vragen is niet meer nodig. Zoals gezegd, morgen een cultuurdag met een bezoek aan El Escourial. Op een kwartiertje lopen van de camping stopt de bus. Die zal ons naar het centrum van El Escorial brengen.

Gr. Yvonne en Chris

DSC_0738DSC_0739DSC_0740DSC_0741DSC_0742

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marijke:
    12 juni 2019
    Best wel afzien, jullie route, zeker die onverharde steile wegen.
    Maar de beloning is groot: een luxe hotel en nu zo te zien een heerlijk rustige camping!
    Geniet morgen van het Escorial!
  2. Ilja:
    12 juni 2019
    Dat wordt genieten morgen! Wel een enorm uit gestrekt gebouw. Veel foto’s maken aub.
  3. Jacqueline:
    12 juni 2019
    Telkens als ik het lees verbaas ik me over de route onverharde wegen aarde erop, een berg zand of gewoon dicht met takken etc! Echt wel afzien als je ook nog stukken moet lopen met bepakking!!! Respect hoor!!! Jullie staan wel op een mooie camping en morgen een schitterende dag! Veel plezier