Dag 19 Sante Maria de Tieter - Colmenar wel Arroyo 44 km

11 juni 2019 - Navas del Rey, Spanje

Hadden we vandaag maar een waterkoker bij ons gehad. Dan hadden we de noodmaaltijden van Tiny kunnen bereiden. Helaas. Vandaag veel kilometers onverhard gefietst en gelopen. Dat vr..t energie. Tel daar de straffe noordenwind bij op en het was een vermoeiende dag. De camping in El Escorial hebben we niet gehaald. We zijn beland in het mooi gelegen hotel Albus Albi in Colmenar del Arroyo. In het dorp, was onze hoop, zouden wel restaurantjes zijn. De dame van het hotel had een foldertje met restaurants. Helaas. Gesloten. De tapasbar was open. Mooi. Maar weer helaas. De keuken was alleen in het week-end open………..! Dan maar naar de Simply. Sla, ham kaas en een drankje maken het avondeten alsnog tot een feest. Morgen de laatste 30 km naar de camping in El Escorial. Het weer is prima. Niet te warm. Alleen de noordenwind!

Gr. Yvonne en Chris

DSC_0731DSC_0732DSC_0733DSC_0734DSC_0735DSC_0736DSC_0737

1. Ilja:
    11 juni 2019
    Wat is de verwachting morgen wat betreft de conditie van de wegen?
  2. Elly:
    11 juni 2019
    Oei! Aan die laatste foto, waar Yvonne de fiets omhoog duwt, kun je goed zien dat het een behoorlijk pittige tocht was! En dan ook nog op rantsoen! Één voordeel: jullie hebben nog steeds jullie noodrantsoenen!
  3. Yvette:
    11 juni 2019
    Mam,ook ik was gaan lopen hoor!
  4. Tiny Brunott:
    12 juni 2019
    De volgende zin passeerde mij net!
    Leven is als fietsen; om je evenwicht te bewaren moet je in beweging blijven.😘😘
  5. Jannie:
    12 juni 2019
    Als jullie doorfietsen naar Valencia, kun je daar genieten van wat meer comfort qua fietspaden. Maar dit is wel stoer hoor! Ik blog op jalanjalan.waarbenjij.nu